Magyar úszómárka a hazai szinkronúszás sikeréért

A Magyar Szinkronúszó Szövetség és a Manta Swim Kft. két évre szóló szponzorációs megállapodást kötött, mely  támogatás értéke több mint 10 millió forint. A magyar úszó és fürdőruha márka a felhívást – az úszás és a vízilabda jelenlegi valamint a szinkronúszók eddigi szponzorai mellett indulva – a legmotiváltabb indulóként nyerte el, így a Manta először lett a hivatalos szponzora a szövetségnek.

A két évre szóló támogatásban a válogatott csapat tagjai (a versenyzők és edzőik ) részesülnek, de ezen felül a szövetség tagegyesületei számára a Manta felajánlott kedvezményes vásárlási lehetőséget is. A versenyzők a kötelező gyakorlatok előírásainak megfelelő dísz nélküli fekete dresszt kapnak újrahasznosított anyagból és színes dresszt a Manta egyik legújabb, Rio kollekciójából (a speciális kűrruhákat egyedi kivitelezésük miatt más készítő biztosítja). A közel ezer darabból álló szinkronúszó csomag tartalmaz még a versenyzéshez szükséges kiegészítőket is, mint például úszószemüveget,  és szilikonos úszósapkát, köntöst, papucsot, melegítőt, táskát. Ezáltal az egységességen kívül színpompás és látványos lesz a csapat megjelenése a nemzetközi versenyeken.

A Magyar Szinkronúszó Szövetség elnöke, Haranghy Csaba a támogatás kapcsán elmondta: „jellemzően a 8-20 év közötti lányok választják ezt a kemény fizikai erőnlétet igénylő, de látványos sportot. Jelenleg közel  ezerötszáz igazolt szinkronúszó versenyző van Magyarországon,mely szám évről-évre növekvő tendenciát mutat  Nagy erőkkel dolgozunk azon, hogy nemzetközi szinten is egyre sikeresebb legyen nemzeti csapatunk, ennek érdekében Natalia Tarasova személyében orosz szövetségi kapitányt szerződtettünk válogatottunk élére. A válogatottunk eredményessége mellett célunk, hogy egyre többen válasszák    ezt az esztétikus sportágat. Ígéretes együttműködést látunk az innovatív és lelkes Mantával, mert közös a célunk.”

A Manta erre az évre két új, az olimpia nemes szellemét idéző kollekciót tervezett. Az Olympic Spirit a márka limitált szériás riói kollekciója, amely 100%-ban természetes és újrahasznosított alapanyagokból készült (ez az olasz szövet 20-25%-kal drágább, mint az egyébként is használt, kitűnő minőségű alapanyagaik). A szinkronúszók számára is különösen fontos tulajdonsága, hogy környezetbarát, extra klórálló, és az érmeket szimbolizáló színvilágot tükrözi: fekete-arany (arany), navy-lime (ezüst), borvörös-fehér (bronz). A Rio kollekció mintázata és színvilága pedig, amelyet a versenyzők is viselnek majd, a brazil karneválok forgatagát, hangulatát jeleníti meg.

IMG_0875

„Azért választottuk a szinkronúszást, mert ez mostohagyermek más, népszerűbb vízi sportokhoz képest. Évről-évre szeretünk valami újat, egyedit létrehozni, és azzal, hogy támogatóvá váltunk, még nagyobb lendülettel folyik a termékfejlesztés. A 2016-os riói olimpiára esélyes magyar párosunk ugyan nem nyert kvótát, de gőzerővel készül a teljes csapat a 2017-es budapesti Úszó Világbajnokságra, aminek a sikeréhez most már mi is hozzájárulunk.” – tette hozzá Andrusch János, a Manta Swim Kft. alapító-tulajdonosa.

A versenyzők új vízibalett ruhái a most hétvégén (április 30. és május 1. között) rendezett XXIV. Felnőtt és Utánpótlás Országos Bajnokságon debütálnak, ahol csapatversenyek és kombinációs kűrök lesznek a versenyszámok. A 13-15 éves korosztály műúszói kötelező, szóló és páros versenyeken viselik majd a Manta dresszeket.

Manta Swim:

A 100%-ban magyar tulajdonban lévő Manta Swim Kft. öt éve alakult Budapesten azzal a céllal, hogy kiváló magyar úszómárkát építve meghódítsa a hazai és a nemzetközi piacokat. A cég 2013 óta végez intenzív termékfejlesztést és gyártást. Tulajdonosa több mint 20 éves tapasztalat birtokában határozott úgy, hogy hazai gyártásban, kiváló minőségben kínálja Manta Swim úszó és fürdőruha termékeit. A Manta Swim termékpalettája széles választékot nyújt a versenyzők, hobbyúszók, wellness-kedvelők, vízparti utazást, strandolást szerető felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt, a vásárlók több száz féle termékből választhatnak.

A Manta erős hazai márka, határozott nemzetközi jelenléttel. Az amerikai és európai konkurens gyártóinál 30-40%-kal kedvezőbb áron forgalmazott termékek olasz alapanyagból, a világ vezető márkáinál bevezetett csúcstechnológiával, magyar gyártásban, magyar tervezéssel készülnek. Úszóit a hazai vásárlók megtalálhatják az Auchan, a Hervis üzletláncokban és egyes Intersport üzletekben, a Swim Store-okban, a Swim Boxokban Budapesten és vidéken, illetve az ország további 70 pontján, kiskereskedelmi üzletekben, szállodákban. A kft. a tavalyi évet 70 millió forint árbevétellel zárta, termékeit jelenleg Németországba, Ausztriába, Litvániába és Romániába exportálja, legnagyobb külföldi partnere az Amazon.

Magyar Szinkronúszó Szövetség (http://mszusz.hu):

1998-ban először a Magyar Úszó Szövetség alszövetségeként alakult meg érdekvédelmi képviseletként. 2010-től Magyar Szinkronúszó Szövetség névvel, függetlenül ugyan, de továbbra is szorosan együttműködve a Magyar Úszó Szövetséggel tevékenykedik. Célja, hogy népszerűsítse a szinkronúszást, mint sportágat és támogassa versenyzőit, gondoskodjon az utánpótlás biztosításáról.

Kapcsolat: Cseh Krisztián sportszervező, (36-70) 600-5194, hungary.synchro@gmail.com

Sajtóinformáció:

Manta Swim Kft. (www.mantaswim.com);

Horváth Violetta brand menedzser (36-30) 6238-110, marketing@mantaswim.com

B&D ComMedia Kommunikációs Iroda (www.commedia.hu);

Béres Anikó ügyvezető igazgató, (36-20) 943-4143, aniko.beres@commedia.hu

Search