Gyakori Kérdések

Gyakori Kérdések

Miért nem kapok rendelés visszaigazolást emailben?
Ha valótlanul adtad meg a szállítási címedben szereplő email címet, vagy az email postafiókkal ideiglenesen probléma fordul elő, akkor elképzelhető, hogy a rendelés visszaigazolást sem kapod meg. Ügyelj rá, hogy a címet pontosan add meg, illetve, hogy az adott postafiókban mindig legyen szabad hely, vagyis ne teljen be. Sajnos a webes alapú postafiokók esetében a szolgáltatók túlterheltségének függvényében a kézbesítés pár másodperctől akár órákig is terjedhet.

Honnan tudhatom, hogy biztosan beérkezett a rendelésem?
Ha rendelésed sikeresen leadásra került, a rendszer automatikusan küld Neked egy visszaigazoló e-mailt. Ebben megtalálod a saját adataidat, a rendelt tételeket, és egy rendelés számot, amire hivatkozhatsz a kiszállító étteremnél, ha kérdésed vagy problémád van a rendeléssel kapcsolatban.

Fizethetek-e bankkártyával az online felületen?
Igen

Kérhetek utólag ÁFÁ-s számlát a rendelésről?
Nem. Kérjük, hogy ÁFÁ-s számla igényedet a rendelés leadásakor jelezzed, mert utólag ÁFÁ-s számlát nem áll módunkban kiállítani.

Search